top of page

VERZENDEN EN RETOURNEREN

​

Verzendtermijn

Betreft de verzending van bestellingen en pakketjes, doe ik altijd mijn uiterste best om jouw pakket zo snel mogelijk te leveren. Het duurt ongeveer 2-3 werkdagen voor het geleverd wordt wanneer een product op voorraad is. Is het product niet op voorraad, kan je het wel bestellen, maar duurt het 4-7 werkdagen voor het geleverd wordt.

Als je jouw bestelling in het weekend of op een feestdag hebt geplaatst, zal je misschien iets langer geduld moeten hebben.

​

Verzendkosten

PURO werkt samen met Bpost voor de verzending van onze pakketten. PURO is niet verantwoordelijk voor vertragingen door koeriersdienst.
De standaard verzendkosten bedragen € 8,50. Bestellingen vanaf € 75 worden gratis verzonden.

​

Ophalen

Je kan je bestelling ook komen oppikken bij PURO, je dient hier wel een afspraak voor te maken via 0470 39 55 99 of info@purforbodyandmind.be .
 

Try before you buy

Ben je nog niet bekend met een productengamma van PURO? Maak een afspraak via 0470 39 55 99 of info@puroforbodyandmind.be  en kom je geliefkoosde producten testen in de praktijk in Lint. Op deze manier kan ik jou het best adviseren welke producten bijdragen aan een gezonde huid en een innerlijke balans.

Veel van onze producten kunnen wanneer ze gebruikt zijn om hygiënische redenen niet worden teruggenomen, wij kunnen ze immers niet meer verkopen. Heb je een dergelijk product gebruikt en bent je niet tevreden, neem dan toch even contact met me op. Ik hoor graag waarom je niet tevreden bent en vaak is er wel een oplossing voor te vinden.
 

14 dagen bedenktermijn

Niet tevreden met uw aankoop? Laat het even bezinnen gedurende 14 dagen om zonder opgave van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden en zonder beschadiging! Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een tube crème uit het doosje en bekijk hem van alle kanten, maar draai de dop er niet af. Twijfelt je nog? Neem dan even contact met me op. De PURO-verpakking mag weliswaar wel open gemaakt worden om je product te kunnen inspecteren.

​

Retourkosten

De kosten om een artikel terug te sturen of te ruilen zijn voor verantwoordelijkheid van de klant. Dit geldt niet als wij zelf een fout hebben gemaakt of als er iets mis is met het geleverde product. Een item retourneren is steeds op verantwoordelijkheid van de klant. Indien het pakket laattijdig of niet aankomt (door fout van de gekozen leverancier bijvoorbeeld) bij ons, beloven wij geen terugbetaling.

​

Klachtenafhandeling

Indien je klachten hebt, raad ik je aan een mail te sturen naar info@puroforbodyandmind.be of je kan bellen naar
0470 39 55 99. Indien je niet meteen iemand aan de lijn krijgt, heb dan even geduld. Ik bel je u zo snel mogelijk terug. Eén ding kan ik garanderen: ik zoek zo snel mogelijk een oplossing voor jou.

​

​

​

bottom of page